Prioritetna područja javnih politika
- Pristupačnost ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
- Stjecanje i razvoj temeljnih i strukovnih kompetencija
- Unaprjeđenje visokog obrazovanja
- Usklađeno i perspektivno tržište rada
Pokazatelji uspješnosti
PISA - Program međunarodne procjene znanja i vještina učenika
- Početna vrijednost (2018.): Čitalačka pismenost - 479 bodova
- Početna vrijednost (2018.): Matematička pismenost - 464 boda
- Početna vrijednost (2018.): Prirodoslovna pismenost - 472 boda
- Ciljna vrijednost (2030.): Dostići prosjek zemalja OECD-a
Obuhvat djece od 4 godine do početka obveznog obrazovanja (predškolski odgoj)
Početna vrijednost
83% (2019.)
Ciljna vrijednost 2030.
97%
Prosjek EU-a
95% (2019.)
Duljina vremena kojeg učenici provode u nastavnom procesu (primarno i sekundarno obrazovanje)*
- Početna vrijednost (2019.): Primarno obrazovanje: 1890 sati
- Početna vrijednost (2019.): Niže sekundarno obrazovanje: 2651 sat
- Ciljna vrijednost: Dostići prosjek zemalja EU-a
- Prosjek EU-a (2019.): Primarno obrazovanje: 4062 sati
- Prosjek EU-a (2019.): Niže sekundarno obrazovanje: 2956 sati
*Pokazatelj duljine vremena kojeg učenici provode u nastavnom procesu prikazuje prosjek 38 europskih zemalja (istraživanje uključuje 43 obrazovna sustava u 38 zemalja)
Stopa sudjelovanja odraslih (dobna skupina 25 – 64) u cjeloživotnom obrazovanju
- Početna vrijednost: 3,5 % (2019.)
- Ciljna vrijednost: Dostići prosjek zemalja EU-a
- Prosjek EU-a: 10,8 % (2019.)
Stopa zaposlenosti u dobnoj skupini 20 - 64 godine
Početna vrijednost
66,70% (2019.)
Ciljna vrijednost 2030.
75%
Prosjek EU-a
73,90% (2019.)
Postotak visokoobrazovanih u dobnoj skupini 30 – 34 godine
Početna vrijednost
33,1% (2019.)
Ciljna vrijednost 2030.
Dostići prosjek EU-a
Prosjek EU-a
41,6% (2019.)
Udio privremeno zaposlenih u ukupno zaposlenima (ugovori na određeno vrijeme)
Početna vrijednost (2019.)
18,1%
Ciljna vrijednost: Dostići prosjek zemalja EU-a
15%
Prosjek EU-a (2019.)
15%